Wycieczka do Warszawy

7 kwietnia 2022 roku uczniowie z klas 5-8 naszej szkoły oraz klasa 8 ze Szkoły Podstawowej w Ligocie Woźnickiej wybrali się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.

O godzinie 7:00 rano wyruszyliśmy autokarem do stolicy, a o godzinie 11.30 znajdowaliśmy się już na miejscu. Zwiedzanie zaczęliśmy krótkim spacerem w Łazienkach Królewskich, a następnie przejechaliśmy do Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie podzieleni na grupy zwiedzaliśmy to historyczne miejsce. Potem przejechaliśmy warszawskim metrem pod Pałac Kultury i Nauki, a następnie wjechaliśmy na 30 piętro, aby zobaczyć panoramę miasta. Wstąpiliśmy również do galerii „Złote Tarasy”. Dzień zakończyliśmy obiadokolacją w naszym hotelu.
Następnego dnia po zjedzeniu śniadania i wykwaterowaniu się z hotelu zwiedzaliśmy Stadion Narodowy wraz z przewodnikiem. Potem udaliśmy się na pl. marsz. Józefa Piłsudskiego, żeby zobaczyć zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Po krótkim odpoczynku i zjedzeniu obiadu w restauracji udaliśmy się na spacer po Starówce, gdzie zobaczyliśmy kolumnę Zygmunta, Rynek, Syrenkę, Barbakan, a na końcu zwiedziliśmy Zamek Królewski. Do szkoły wróciliśmy około godziny 22.00. To była bardzo fajna wycieczka, która na długo zostanie nam w pamięci.